środa, 17 maja 2017

"Pocztówki z pięknymi kwiatami do pokolorowania i wysłania" Beth Gunnell


Wysyłanie pocztówek to jeszcze kilkanaście lat temu była rzecz zwykła i oczywista. Później w dobie telefonów komórkowych i internetu ten piękny zwyczaj niemalże zanikł. A szkoda, bo przecież sms czy mail to właściwie żadna pamiątka. Staram się więc swoje dzieci zachęcać do chociażby okolicznościowego wysyłania pocztówek z okazji urodzin, imienin, świąt czy wakacyjnych wyjazdów. Dziewczynki bardzo to lubią...

Natrafiłam niedawno na fantastyczną książkę, która jest z jednej strony kolorowanką a z drugiej właśnie zbiorem pięknych kwiatowych pocztówek pt. "Pocztówki z Pięknymi Kwiatami do pokolorowania i wysłania". Otóż sympatycy motywów kwiatowych, kolorowanek oraz oryginalnych pocztówek będą tym tytułem oczarowani. Na 25 kartach znaleźć można najróżniejsze kolorowanki, których tematem przewodnim są kwiaty. Kolorowanki te są różnorodne, a adresowane raczej do starszych dzieci oraz oczywiście dorosłych, gdyż zawierają mnóstwo drobnych elementów. Dzięki temu, że nadrukowane są na grubym papierze można kolorować je cienkopisami, pisakami a także kredkami, wedle uznania. Po wypełnieniu kwiatów kolorami wyrywamy pocztówkę w specjalnie przygotowanym do tego celu miejscu i wpisujemy adres również w miejscu do tego przygotowanym. Gotowe ;)

Kolorowanki okazały się w naszym przypadku fajną formą relaksu i spędzenia czasu wspólnie z dziećmi. Wszyscy lubimy kolorować, więc takie zajęcia nigdy nas nie nudzą. Tematyka jest fantastyczna a same kolorowanki niewielkie lecz wymagające nakładu czasu i pracy. Efekt jest natomiast imponujący i przede wszystkim każda pocztówka po wypełnieniu kolorami jest inna, indywidualna i oryginalna. Idealny pomysł na prezent ;)

Gorąco polecam wszystkim tę uroczą publikację. Jestem pewna, że sprawi ona przyjemność zarówno jej posiadaczowi jak i osobie obdarowanej samodzielnie pokolorowaną pocztówką.



Wydawnictwo: Amber
Oprawa: miękka
Format: 125 x 170 mm
Liczba stron: 25
Rok wydania: 2015
Cena: 15,87 zł


2 komentarze:

PenPals Poland pisze...

Świetna książeczka :D Cenowo też bardzo fajnie wypada, więc może się skuszę :)

Karolina Sulinska Escudo pisze...

Cieszę sie ze trafiłam na Twój blog szkoda tylko ze dopiero dziś. Sama mam mała córeczkę i często brakuje mi pomysłów na spędzanie wolnego czasu szczególnie ze Julka szybko sie nudzi. Myśle ze ta książka jest doskonałym pomysłem na długie popołudnia, do tego jestem nerwowa a kolorowanie pomaga sie uspokoić ;) blog obserwuje i będę odwiedzać. Zapraszam rownież do mnie
Pozdrawiam

Czytankanadobranoc.blogspot.ie