środa, 19 kwietnia 2017

WIOSNA kolorowa i radosna





Książeczki z różnorodnymi naklejkami dla najmłodszych już wiele razy gościły w naszym domu. Gdy jednak wpadnie mi w oko jakaś kolejna interesująca pozycja, zawsze chętnie powracam do tego tematu. Moje dzieci uwielbiają naklejki, dlatego dziś kilka słów o książeczkach, które bardzo nas ucieszyły a przy okazji swą tematyką nawiązują do mojej ulubionej pory roku czyli wiosny, pt. "Kolorowa wiosna" oraz "Radosna wiosna".

W środku każdego zeszytu na dzieci czekają zadania, które należy rozwiązać za pomocą 100 naklejek dołączonych do każdego egzemplarza. Dzieci muszą umieścić naklejki na odpowiednich ilustracjach. Wygląda to tak, że na kolejnych stronach publikacji znajdują się zadania z króciutkimi poleceniami, które rodzic oczywiście musi maluchowi przeczytać. Zadaniem dzieci natomiast jest zawsze naklejanie nalepek tak, aby uzupełnić odpowiednio jakąś wiosenną scenerię. Nalepki prezentują natomiast w większości sylwetki zwierząt oraz roślin.

Takie książeczki rozwijają koncentrację maluchów, zdolności manualne, uczą logicznego myślenia, cierpliwości a także pokazują jak piękną, kolorową i wesołą porą roku jest wiosna. Polecenia oczywiście nie są dla maluchów skomplikowane gdyż nie ma sztywno określonych miejsc w których powinny znaleźć się naklejki. Są odpowiednie dla dzieci 3, 4 – letnich. Warto też dodać, że po obu zeszytach można rysować. W ten sposób np. zamiast korzystać z naklejek można pokusić się o dorysowanie samodzielnie brakującego elementu ilustracji. Urzeka również kolorowa grafika, czytelność i przystępny układ każdej książki. 

Moja córka nie mogła sobie odmówić i niemal natychmiast zabrała się do pracy. Zabawa okazała się być bardzo przyjemna, niezwykle edukacyjna, przy okazji doskonaląca też jej zręczność i precyzję. Pozostaje mi tylko zachęcić do zainteresowania prezentowanymi publikacjami, gdyż zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie, w czym utwierdziłam się też widząc jak chętnie pracuje przy nich moja córka ;)








Wydawnictwo: Wilga

Format: 210 x 276 mm
Liczba stron: 16
Oprawa: miękka

Cena: 12,99 zł / 1 szt.


Brak komentarzy: