czwartek, 3 marca 2016

"Co? Jak? Narysować. Szkicownik"

Wydawnictwo: Egmont

Oprawa: miękka

Format: 280 x 210 mm

Liczba stron: 64

Rok wydania: 2016

                                                                                          Cena: 7,49 zł


Od zawsze lubiłam rysować.Teraz dzięki moim dzieciom mam okazję powracać do tej pasji regularnie. Gdy więc moje maluchy coś rysują ja towarzysząc im sięgam od kilku dni po książeczkę pt. "Co? Jak? Narysować. Szkicownik".

Jest to publikacja przeznaczona dla dorosłego odbiorcy, na kartach której autor zachęca do odtwarzania poszczególnych rysunków znajdujących się w jej wnętrzu. Wygląda to w ten sposób, że na jednej stronie znajduje się schemat rysunku pokazany w kilku etapach pracy a na stronie towarzyszącej należy odwzorować go samodzielnie. Wszystkich rysunków jest 32 i przedstawiają różnorodne zwierzęta, ludzi i pojazdy. Łącząc kilka z nich i wzbogacając o kolory możemy stworzyć naprawdę piękny i oryginalny obraz. Wszystko zależy tylko od naszej wyobraźni i inwencji twórczej.

Szkicownik jest naprawdę fajny. Pomysły rysunków jakie w nim znalazłam nie są jakoś specjalnie trudne czy skomplikowane. Dzięki kilkuetapowym wskazówkom rysowania nawet osoby, które rzadziej sięgają po ołówek powinny podołać i stworzyć kilka naprawdę fajnych prac. Jest to też okazja aby się zrelaksować, rozwinąć wyobraźnię przestrzenną i kto wie może odnaleźć w sobie ukryte talenty artystyczne. Oczywiście polecam ;)










Brak komentarzy: