piątek, 19 lutego 2016

Lubię przedszkole - naklejanki

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Promocja

Oprawa: miękka

Format: 205 x 285 mm

Liczba stron: 16

Rok wydania: 2012

Cena: 9,20 zł







Książeczki z różnorodnymi naklejkami dla najmłodszych już wiele razy gościły w naszym domu. Gdy jednak wpadnie mi w oko jakaś kolejna interesująca pozycja, zawsze chętnie powracam do tego tematu. Moje maluchy uwielbiają naklejki a ja lubię, kiedy bawią się nimi nie obklejając przy tym całego mieszkania, dlatego dziś kilka słów o książeczce, która ucieszyła zarówno moją czterolatkę jak i mnie, tj. "Lubię przedszkole".

Książeczka nie jest obszerna ale pochłonęła moją córkę bez reszty. Zadanie jakie czeka w niej na maluchy jest bardzo proste. Muszą one bowiem naklejać naklejki w odpowiednich miejscach. Wygląda to tak, że od początku publikacji strona po stronie znajdują się duże, kolorowe ilustracje przedstawiające jakieś miejsce z przedszkola. Jest szatnia, salka w której dzieci się bawią i uczą, plac zabaw i stołówka. Są też scenki z uroczystości odbywających się w przedszkolu czy teatrzyk, w którym maluchy ochoczo występują. Zadaniem dzieci jest zawsze naklejanie nalepek tak, aby uzupełnić odpowiednie, narysowane przerywaną linią, zarysy przedmiotów. Wszystkie te polecenia rozwiązuje się za pomocą naklejek, które znajdują się wewnątrz książeczki.

Książeczka dostosowana do jego wieku i umiejętności dzieci 3-6 letnich a jej temat czyli przedszkole jest dla dzieci bardzo atrakcyjny. Takie lektury pomagają maluchom również oswoić się z tematyka przedszkola, pokazują co można w nim zobaczyć a uśmiechnięte na ilustracjach dzieci podpowiadają, że jest to miejsce bardzo wesołe i ciekawe.

Moja córka bardzo lubi tego typu książeczki i ochoczo zabrała się za przyklejanie naklejek. Nie sprawiło jej to większej trudności. Poprzez tego typu ćwiczenia maluch rozwija swoje umiejętności, bawi się przyswajając nowe rzeczy oraz oswaja z tym co czeka go w przedszkolu. Oczywiście polecamy tę książeczkę wszystkim małym, ciekawym świata przedszkolakom ;)






Brak komentarzy: