poniedziałek, 19 stycznia 2015

"Moja bajeczka" Disney

Wydawnictwo: Egmont

Oprawa: miękka
Format: 150 150 mm
Liczba stron: 16

Cena: 3,59 zł




Bajki Disneya od kiedy pamiętam przyciągały mnie przed ekran TV. Dziś wiele z nich to już klasyka. Fajnym pomysłem jest w związku z tym seria książek „Moja bajeczka” oparta na najbardziej znanych i lubianych disnejowskich ekranizacjach.

Cała seria liczy już ponad 30 tytułów, a co jeden to bardziej niezwykły: My Little Pony, Samoloty, Samoloty 2, Klinika dla pluszaków, Pszczółka Maja, Kraina lodu, Aladyn, Złota Rączka, Alicja w krainie czarów, 101 dalmatyńczyków, Mała syrenka, Dzwoneczek, Kopciuszek, Zaplątani, Barbie i trzy muszkieterki, Piękna i Bestia i wiele wiele innych…


Teraz kiedy dzieci tylko zechcą mogą powrócić do ulubionej historii i przeżyć ją wraz z ukochanymi bohaterami ponownie. Ilustracje nie odbiegają w zupełności od tych zapamiętanych z ekranów kin czy TV, co bardzo cieszy maluchy. Tekstu natomiast nie ma zbyt wiele. Przeczytanie całej bajki zajmuje nie więcej niż 10 minut, a adresowane są one z tego właśnie względu już do dwuletnich dzieci. Nim się bowiem obejrzymy docieramy do finału opowieści niemal ekspresem.
Myślę, że takie niepozorne lektury są w stanie sprawić maluchom ogromną frajdę i dlatego gorąco zachęcam do zwrócenia na nie uwagi ;) 




3 komentarze:

Kornelia Nowaczyk pisze...

dzięki temu wpisowi przypomniały mi się stare dobre czasy, do dziś uwielbiam bajki Disney'a :) http://www.budom-market.pl/s/113/parapety

Paulina Firańska pisze...

ja zwróciłam na nie uwagę ,ale już nigdzie nie można ich dostać :(

Emma Tetka pisze...

Ja widziałam nie tak dawno jeszcze w Tesco ;)