sobota, 6 grudnia 2014

Propozycje świąteczne ...

Przedstawiam 20 swoich ulubionych pozycji książkowych o tematyce bożonarodzeniowej.


1. "Choinkowe czary. Trójwymiarowe obrazki"
Wydawnictwo: Olesiejuk 
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 12,99 zł






2. "Święty Mikołaj z Miry"
Wydawnictwo: Święty Wojciech
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 18,90 zł







3. "Anioły, gwiazdki, łańcuchy. 100 kart na świąteczne dekoracje"
Wydawnictwo: Jedność
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 19,90 zł







4. "Potrawy i zwyczaje Bożego Narodzenia. Wyczaruj pachnące, radosne Święta"
Wydawnictwo: Publicat
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 22,12 zł






5. "Wielka księga świąteczna"
Wydawnictwo: Novae Res
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 28 zł







6. "Święta dobrych życzeń"
Wydawnictwo: Święty Wojciech
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 23 zł


                     




7. "24 baśnie przed nastaniem Wigilii"
Wydawnictwo: Olesiejuk
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 24,99 zł





                


8. "Opowiadania na Boże Narodzenie"
Wydawnictwo: Olesiejuk
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 29,99 zł

                      





9. "Boże Narodzenie. Świat w obrazkach"
Wydawnictwo: Olesiejuk
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 16,99 zł







10. "Gwiazdkowe opowieści"
Wydawnictwo: Jedność
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 19,95 zł







11. "Papierowe święta czyli origami płaskie i przestrzenne z papieru"
Wydawnictwo: Bis
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 21,50 zł







12. "Purpurowe gniazdo"
Wydawnictwo: Novae Res
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 28 zł







13. "Graj i śpiewaj. Świąteczne melodie - pianinko"
Wydawnictwo: Olesiejuk
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 34,99 zł







 14. "Jest taki dzień"
Wydawnictwo: Promic
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 24,90 zł







15. "Gąska Zuzia i pierwsza gwiazdka"
Wydawnictwo: Babaryba
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 25 zł







16. "Niezwykłe przygody Świętego Mikołaja"
Wydawnictwo: Skrzat
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 4,72 zł







17. "Nowe przygody Świętego Mikołaja"
Wydawnictwo: Skrzat
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 4,72 zł







18. "Opowieści wigilijnej gwiazdki"
Wydawnictwo: Skrzat
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 27,92 zł







19. "Elf i pierwsza Gwiazdka"
Wydawnictwo: Skrzat
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 17,52 zł







20. "Martynka. Gwiazdkowe niespodzianki"
Wydawnictwo: Papilon
Moja recenzja TUTAJ
Cena: 14,78 zł







Brak komentarzy: