wtorek, 4 listopada 2014

"Bransoletki Przyjaźni"



Od jakiegoś czasu furorę na polskim rynku robią gumowe bransoletki. Gdy jednak usłyszeliśmy o niebezpiecznych substancjach wykrytych w części z nich mnie osobiście minął w jednej chwili cały ten entuzjazm. Bardzo szybko znalazłam jednak alternatywę i pomyślałam, że kolorowe gumeczki możemy z powodzeniem zastąpić dobrze przecież znanym mi ze szkolnych lat bransoletkami wykonanymi z nici. Inspiracją i źródłem wzorów okazało się małe kolorowe pudełko opatrzone tytułem „Bransoletki przyjaźni”.
W jego wnętrzu znalazłam same skarby, dzięki którym z powodzeniem można wykonać bransoletki dla każdego. Były w nim najróżniejsze koraliki, 6 kolorów muliny (czarny, fioletowy, różowy, czerwony, żółty i zielony), błękitny rzemyk oraz niewielka książeczka z pomocą której możemy wykonać 14 różnych wzorów bransoletek. Przeważają przy tym wzory wyplatanek, bransoletek z koralików jest zaledwie kilka. Wzorki co ciekawe można modyfikować po opanowaniu danej techniki np. dodając kilka nitek.
Moje córki wręcz zakochały się w prezentowanym zestawie. Od razu po jego otwarciu wykonałyśmy wspólnymi siłami kilka plecionek oraz oczywiście bransoletki z koralików. Co prawda musiałam najpierw oddzielnie kupić gumową żyłkę bo koraliki jak to koraliki mają zbyt małe dziurki by nawlec je na grubą mulinę, ale było warto. Zyskałyśmy w ten sposób przecież nową biżuterię ;)
Sama puszka jest bardzo fajnym pomysłem. Dzięki szufladkom, które znajdują się w jej wnętrzu wszystko jest uporządkowane i w jednym miejscu. Co ważne gdy zatrzaśniemy pokrywkę koraliki nie przemieszczają się  więc nic się nie miesza i nie powstaje bałagan. Można więc z powodzeniem posegregować koraliki np. ze względu na kolor czy wielkość i zawsze mieć je w nienagannym porządku.
Do tego fantastycznego zestawu dołączona jest niewielkich rozmiarów książeczka, w której znajdziemy 14 różnych wzorów z instrukcją wykonania krok po kroku wzbogacona o ilustracje ukazujące efekt końcowy jaki powinniśmy otrzymać. Przy każdym wzorze widnieje też informacja o tym co będzie nam potrzebne do jego realizacji.
Zdecydowanie bardzo spodobał nam się cały ten wspaniały zestaw. Powędrował nawet z córką w plecaku do szkoły gdzie również zrobił furorę. Projekty nie są bardzo skomplikowane za to po wykonaniu rezultat naszej pracy prezentuje się bardzo uroczo. Można z nich stworzyć niepowtarzalną biżuterię na każdą okazję i w każdym kolorze. Wystarczy odrobina nici, wyobraźnia, wskazówki autora i zaledwie kilka minut. Co ważne takie bransoletki są w pełni bezpieczne i zupełnie nieszkodliwe. Myślę, że taki zestaw będzie też trafionym i oryginalnym pomysłem na prezent dla każdej dziewczynki.
Szczerze polecam ;)

Cena: 24,99 zł




1 komentarz:

lirith pisze...

Każda modnisia powinna to mieć. Myślę,że moja córa również by się zakochała:)