poniedziałek, 7 lipca 2014

„Mister Maker (Pan Robótka). Niezwykłe projekty plastyczne”




Rok wydania: 2014

Oprawa: twarda

Format: 250 x 200 mm

Liczba stron: 96

Cena: 22,12 zł


Znacie Pana Robótkę? Chyba wszyscy rodzice kojarzą tego niezwykle pomysłowego pana z kanału BBC CBeebies. Otóż dostępna jest już książka z projektami Mister Maker’a, które swoją premierę miały właśnie na ekranach TV. Publikacja nosi tytuł „Mister Maker (Pan Robótka). Niezwykłe projekty plastyczne”. Dzieci znajdą w niej aż 35 ciekawych projektów prac oraz 200 fantastycznych naklejek tematycznych. Propozycje są bardzo różnorodne a ze względu na raczej proste wykonanie i rewelacyjne efekty końcowe bardzo podobają się dzieciom.
Na wstępie książki najmłodsi znajdą całe mnóstwo wielobarwnych naklejek a następnie oryginalny spis treści. Swoją drogą nie trzeba umieć czytać by zorientować się co kryją kolejne karty lektury. Dalej przechodzimy już do przeróżnych projektów plastycznych przeplatanych co jakiś czas zagadkami i prostymi zadankami. Projekty prac są bardzo dokładnie opisane. Pan Robótka instruuje dzieci krok po kroku tak że wszystko jest jasne i zrozumiałe. Przed rozpoczęciem pracy mały robótkowicz jest informowany o tym co będzie niezbędne i co należy sobie wcześniej przygotować by jej wykonanie było w pełni możliwe.
Książka jest bardzo fajna, co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Oglądając Pana Robótkę w telewizji zazwyczaj dość szybko zapominałam o pomysłach jakie realizował i sposobie ich wykonania. Teraz z pomocą książki możemy powoli zająć się ich realizacją i wybierać te, które podobają się nam najbardziej.
Udało nam się razem z dziećmi wykonać kilka małych arcydzieł. Są wakacje więc czasu na tego typu zajęcia na pewno nie brakuje. Najważniejsze, że dzieci chętnie się do nich garną, bawiąc się przy tym rewelacyjnie. Przy okazji rozwijają swoje zdolności artystyczne i zapominają o nudzie.
Szczerze polecam ;)
Moja ocena 10/10


4 komentarze:

Ines Lavender pisze...

Sama dzieci nie mam i raczej książki nie mam komu kupić, ale widziałam Pana Robótkę w telewizji, kiedy skakałam po kanałach i strasznie się z niego śmiałam (już tak mam, że bajki dla dzieci, szczególnie te nowe mnie śmieszą). Nie mniej jest to jednak z lepszych współczesnych bajek dla dzieci, z jednej strony bawi z drugiej uczy :D

Pozdrawiam :)

Emma Tetka pisze...

Dokładnie, program Pana Robótki ma w sobie to coś co przyciąga dzieci ;)

ina i Sewa pisze...

Bardzo lubimy Pana Robótkę.

ina i Sewa pisze...

Bardzo lubimy Pana Robótkę.