niedziela, 11 maja 2014

"Ilustrowana Biblia"



Wydawnictwo: Olesiejuk

Rok wydania: 2014

Oprawa: twarda

Liczba stron: 312

Format: 200 x 285 mm

Cena: 39,90 zł

Niewątpliwie każdy katolik od małego powinien zgłębiać tajemnicę Pisma Świętego. Biblia jest wszak swoistym drogowskazem wskazującym człowiekowi drogę do Boga. Pierwszym krokiem ku temu może być przygoda z "Ilustrowaną Biblią" skierowaną do najmłodszych czytelników.
Moje dzieci od najmłodszych lat bardzo lubią słuchać historii biblijnych. Dla nich każda jest niesamowita i wyjątkowa. Co najważniejsze uczy maluchy ponadczasowych wartości, fundamentalnych zasad moralnych i etycznych.
W tej obszernej publikacji dzieci znajdą aż 71 opowieści ze Starego Testamentu oraz 61 historii z Nowego Testamentu. Tę wspaniałą wędrówkę maluchy rozpoczną już od opisu stworzenia świata poznając w dalszej części historię Noego, Abrahama czy Mojżesza, czasy w których żył Jezus Chrystus, Jego narodzenie, śmierć i zmartwychwstanie.
Biblia ta zaskakuje nie tylko bogatą treścią ale również przepiękną szatą graficzną. Ilustracje są kolorowe, zrozumiałe i wspaniale odzwierciedlają tekst. Ten natomiast jest przystępny i wciągający.
Wydanie jest bardzo solidne, przy czym eleganckie i dziecięce zarazem. Bardzo spodobała mi się okładka, o której warto również wspomnieć, a która wręcz zaprasza do zajrzenia w jej cudowne karty. Książka ta zdecydowanie jest idealnym pomysłem na prezent dla dziecka jednakże nie tylko z okazji I Komunii Świętej. Myślę, że by podarować maluchowi Biblię nie potrzebna jest żadna okazja.
Bardzo się cieszę, że prezentowany egzemplarz trafił w moje ręce. Jestem pewna, że w niedalekiej przyszłości, gdy podrosną, sięgną po niego moje maluchy, do czego osobiście będę je zachęcać.
Każda opowieść biblijna wywarła wpływ na obecny wizerunek świata. Niewątpliwie dzieje chrześcijaństwa, historię zbawienia warto przybliżać dzieciom już od najmłodszych lat. Wspaniałym pomysłem jest w tym wypadku właśnie ta książka. Polecam ;)
Moja ocena 10/10



 

Brak komentarzy: