środa, 23 kwietnia 2014

Przyszła wiosna / Gorące lato - malowanki dla dzieci

Wydawnictwo: Promic

Rok wydania: 2013

Liczba stron: 12

Oprawa: zeszytowa

Format: 260 x 180 mm

Cena: 3,50 zł



O kolorowankach dla najmłodszych wspominałam już nie raz. Na tym jednak nie koniec. Jest to wszak nieodłączny element beztroskiego dzieciństwa. Bez malowanek nie byłoby ono tak barwne i radosne …
Dziś chciałabym zwrócić uwagę na kolejne dwie kolorowanki o tematyce odpowiednio wiosennej i letniej. Temat jak najbardziej na czasie, szczególnie, że za oknami przyjemnie świeci słoneczko a przyroda już dawno obudziła się z zimowego snu ;)
Takie właśnie obrazy dzieci znajdą na kartach prezentowanych egzemplarzy. I choć malowanki te nie są zbyt obszerne na pewno nie powieje nudą. Zabawę uatrakcyjnią wielobarwne naklejki dołączone do książeczek.
Moje dzieci tradycyjnie nie mogły sobie odmówić i niemal natychmiast w ruch poszły kredki, pisaki i inne mazidła ;)
Obrazki spodobały się nie tylko maluchom. Również na mnie zrobiły dobre wrażenie. Po prostu są nieskomplikowane i bardzo sympatyczne, wręcz urocze. Zabawa z nimi to więc czysta przyjemność. Przy okazji doskonaląca też zręczność i precyzję naszych pociech.
Pozostaje mi tylko zachęcić do zainteresowania prezentowanymi kolorowankami, na pewno warto ;)
Moja ocena 10/10








Brak komentarzy: