piątek, 14 marca 2014

Poznaję i koloruję. Księżniczki / Poznaję i koloruję. Baśnie



Wydawnictwo: Olesiejuk

Rok wydania: 2014

Oprawa: broszurowa

Format: 220 x 270 mm

Liczba stron: 24

Cena: 7,99 zł 


Nawet najmłodsze, kilkuletnie dzieci z entuzjazmem kolorują, rysują i bazgrają gdzie się da i co się da. Rozwijają jednocześnie swoje zdolności i talenty artystyczne dobrze się przy tym bawiąc. Niedawno w moje ręce, a właściwie w rączki moich dzieci, wpadły dwie cudowne kolorowanki z serii Poznaję i koloruję. Księżniczki oraz Baśnie.  
Obie książeczki od razu spotkały się z aprobatą dziewczynek, które niemalże od razu gdy je zobaczyły pobiegły do pokoju po swoje kredki. Kolorowanki te są bardzo interesujące i pełne atrakcji dla maluchów. Na każdej stronie książeczek znajduje się, w zależności od tytułu, postać księżniczki lub bohatera znanego z dziecięcych baśni. Obrazki są w części pomalowane. Zadaniem dzieci jest natomiast ich dokończenie. Ułatwić to mają naklejki znajdujące się w książeczce. Maluch najpierw musi odnaleźć odpowiednią naklejkę a potem, jeśli oczywiście chce, identycznie pokolorować dany obrazek. Oczywiście kolorować można dowolnie a naklejki wykorzystać w zupełnie innym celu. Wszystko zależy od dzieci i ich fantazji.
Kolorowanki spodobały się na równi dzieciom oraz mnie. Jedyną ich wadą, jeśli w ogóle można tak powiedzieć, jest to, że są po prostu za krótkie ;) Dowodem na to jest fakt, że moje maluchy uporały się z mini w zaledwie dwa dni. Podoba mi się natomiast, że książeczki są zrozumiałe dla maluchów, kontury obrazków wyraziste a całość prezentuje się estetycznie aż miło popatrzeć. Nic więc dziwnego, że dzieciom tak się spodobały.
Co ciekawe w serii tej ukazały się również trzy inne tytuły Dinozaury, Rycerze oraz Wróżki. Na pewno jest w czym wybierać a zdecydowanie warto. Polecam ;)
Moja ocena 10/10





2 komentarze:

Agata Kądziołka pisze...

Jak ja dawno nie kolorowałam! Ach, chyba kupię sobie kredki :)

naczytane.blog.pl

Emma Tetka pisze...

To dobry sposób żeby się odstresować ;)