sobota, 1 marca 2014

"Moje spotkania z Jezusem. Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej" ks. Damian Bryl


Wydawnictwo: Święty Wojciech

Rok wydania: 2013

Liczba stron: 224

Format: 80 x 115 mm

Oprawa: twarda

                                          Cena: 12 zł


Moje spotkania z Jezusem. Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej to miniaturowych rozmiarów książeczka skierowana do dzieci przygotowujących się do pierwszego pełnego uczestnictwa w Sakramencie Eucharystii. Publikacja ta nie tylko przygotuje ale będzie też miłą pamiątką tego wyjątkowego dnia. Posłuży też w bliższej i dalszej przyszłości. Znajdują się w niej najważniejsze modlitwy i pieśni chrześcijańskie oraz kanony czyli zbiór zasad W co wierzymy i według czego mamy postępować. Jest to więc takie małe kompendium przydatne każdemu katolikowi i nie tylko od wielkiego święta ;)
Bardzo zaskoczyła mnie oryginalna szata graficzna książeczki. Jest kolorowo, nie brakuje ilustracji i to właśnie wyróżnia ją ze wszystkich tradycyjnych publikacji tego typu.
Mam jeszcze w domu swoją starą książeczkę komunijną, która na tle prezentowanej tutaj wypada bardzo szaro i nieatrakcyjnie. Bardzo się cieszę, że moje córki mają okazję korzystać z tak wyjątkowego wydania, stworzonego przede wszystkim do dzieci i z myślą o dzieciach.
Na pewno będzie to sprawiało im większą przyjemność i zachęci do częstszego sięgania po ten uroczy zbiorek.
Zachęcam wszystkich rodziców do zwrócenia uwagi na prezentowany egzemplarz. Zachwycił moje maluchy, mnie natomiast bardzo pozytywnie zaskoczył i na pewno posłuży nam przez długie lata. Najfajniejsze jest to, że zmieści się nawet w kieszeni, więc można go zabrać ze sobą na każde nabożeństwo, ale nie tylko… ;)
Co równie ważne, książeczka dostępna jest w dwóch wersjach, dla chłopców i dziewczynek ;)
Polecam
Moja ocena 10/10



 

Brak komentarzy: