niedziela, 16 lutego 2014

"Moje wypieki i desery" Dorota Świątkowska



Wydawnictwo: Egmont

Rok wydania: 2013

Liczba stron: 304

Oprawa: twarda

Format: 195 x 250 mm

Cena: 51 zł
 

Moje wypieki i desery to książka blogerki kulinarnej Doroty Świątkowskiej. Skierowana jest do miłośników słodkości, którzy lubią od czasu do czasu pofantazjować w kuchni. W książce znajduje się sporo przepisów na różnorodne babeczki, mufiny, ciasteczka, tarty, bezy, ciastka kruche, bezowe, drożdżowe, serniki, torty i inne desery. 
Przepisy jak widać są bardzo różnorodne. Jeśli chodzi zaś o składniki jakich używa autorka do ich przygotowania, to są to w znacznej większości produkty ogólnie dostępne i dobrze znane więc pod tym względem nie będzie problemu i ich pozyskaniem. Ogólnie przepisy są dobrze opisane więc kierując się instrukcjami autorki ich wykonanie nie powinno nas w kuchni zaskoczyć. Przy każdym z nich znajduje się spora fotografia gotowego deseru oraz informacje ile porcji uzyskamy. Troszkę brakuje mi takich wiadomości jak stopień trudności czy czas wykonania. Poza tym grafika też nie do końca jest w moim guście. Ale są to raczej tylko drobiazgi. Same przepisy są już rewelacyjne. Udało mi się póki co kilka wypróbować jak np. bezowe serduszka (przy okazji walentynek) oraz ciasteczka marcepanowe. Smakowały wszystkim. Jest też sporo przepisów, które na pewno czasem planuję przetestować.
Ogólnie więc książka spełniła moje oczekiwania. Przepisy są w większości ciekawe a na fotografiach prezentują się bardzo smakowicie. Polecam
Moja ocena 8/10






Brak komentarzy: