sobota, 15 lutego 2014

"Klasyczne koronki szydełkowe. Wyd. 2"



Wydawnictwo: RM

Rok wydania: 2014

Liczba stron: 64

Oprawa: miękka

Format: 204 x 260 mm

Cena: 24,90 zł
 

Klasyczne koronki szydełkowe to książka skierowana do miłośników koronkarstwa w każdym wieku i na każdym poziomie umiejętności. Znajdują się w niej wzory zarówno niewielkich motywów jaki i sporych bieżników, pomysły na wykończenia brzegów, koronki z użyciem tasiemki a poza tym kilka pomysłów na koronki o tematyce bożonarodzeniowej. Ponadto co ciekawe nie brakuje suchej teorii i rad dla początkujących. Wzory poza ilustracją gotowej robótki i rysunkowym schematem wykonania są dobrze opisane. Myślę, że nikt nie powinien mieć większych problemów z ich wykonaniem.
Całość prezentuje się zrozumiale i estetycznie zachęcając do pracy. Wybierać jest na pewno w czym. Sama zdążyłam upatrzyć sobie już kilka ciekawych robótek. Moją uwagę szczególnie zwróciła piękna firanka i już dziś wiem, ze to właśnie ją wykonam jako pierwszą. Będzie się czym pochwalić podczas najbliższej wystawy twórców ludowych ;) Zawsze staram się tam pokazywać coś niebanalnego, a tu proszę prezentowana książka dostarczyła mi kilku fantastycznych pomysłów i zainspirowała do działania. Chęci już są. Teraz muszę tylko wygospodarować odrobinę wolnego czasu bo z tym przy dzieciach bywa już znacznie gorzej.
Bądź co bądź cała książka bardzo mi się podoba. 
Na pewno skorzystam z niej nie raz. Polecam ;)
Moja ocena 10/10




 

Brak komentarzy: