poniedziałek, 23 grudnia 2013

"Dekoracje dla wszystkich" Agata Pachucy



Wydawnictwo: Jedność

Liczba stron: 328

Rok wydania: 2013

Oprawa: miękka

Format: 167 x 238 mm

Cena: 36,90 zł
 

Dekoracje dla wszystkich to obszerna i pełna pomysłów lektura dla każdego kto lubi tworzyć niewielkie oryginalne ozdoby i komu taka właśnie praca sprawia ogromną przyjemność. Zawsze byłam zdania, że dekoracja wykonana własnoręcznie ma wyjątkową wartość i jest niepowtarzalna a jej twórca w wykonanie nawet najmniejszego arcydzieła włożył cząstkę siebie. To wszystko sprawia, że szczególnie mocno cenię sobie tego typu robótki.
Prezentowana publikacja jest kopalnią pomysłów na dekoracje, które sprawdzą się przy różnych okazjach i które z powodzeniem możemy sprezentować innym lub po prostu wzbogacić nimi wnętrze naszego mieszkania. Skierowana jest do odbiorców w każdym wieku ze względu na dużą różnorodność pomysłów oraz różnoraki stopień trudności.
W książce znalazłam praktyczne podpowiedzi do wykonania ozdób z różnych materiałów, między innymi z kamieni, gliny, makaronu, masy solnej, koralików, balonów czy materiałów przeznaczonych do recyklingu. Wybór form i wzorów jest naprawdę imponujący i z pewnością jest w czym wybierać.
Najbardziej zainteresowały mnie ozdoby z makaronu. Ciekawie prezentują się też kompozycje z kamieni czy dekoracje ze sznurka.
Każda ozdoba jest szczegółowo opisana i zilustrowana. Poza instrukcją wykonania krok po kroku znalazłam też każdorazowo listę materiałów niezbędnych do wykonania arcydzieła, fotografie poszczególnych etapów pracy aż do momentu finalnego. Instrukcja jest więc moim zdaniem zrozumiała i w pełni satysfakcjonująca.
Mnie prezentowana lektura natchnęła do zakasania rękawów i wykonania kilku fantastycznych dekoracji. Jestem też pewna że sięgnę po nią jeszcze wiele razy gdyż od dziecka lubię tego typu prace. Staram się też angażować w nie dzieci i z tego co widzę znajdą w tej książce wiele ciekawych i prostych w wykonaniu pomysłów dla siebie. Maluchom lektura pomoże więc w rozwijaniu kreatywności mi natomiast w stworzeniu ciekawych i oryginalnych dekoracji.
Polecam te publikację każdemu. Może po tak pasjonującej lekturze odkryjecie w sobie artystyczna duszę czego oczywiście życzę zachęcając do zajrzenia choćby z czystej ciekawości w jej bajecznie kolorowe karty ;)
Moja ocen 9/10



 

Brak komentarzy: