wtorek, 12 listopada 2013

"Kolorowe historie"



Kolorowe historie to seria 10 kolorowanek z naklejkami w środku. Są to kolorowanki tematyczne, ponumerowane od 1 do 10. Cyferki zastępują tytuły. Moje maluchy miały okazję przetestować dwa egzemplarze z serii, nr 10 – kolorowanka o tematyce zimowo-świątecznej oraz nr 4 – poświęcony w pełni arenie cyrkowej.
Ilustracje do samodzielnego pokolorowania dla dzieci wsparte są w książeczkach tych o maleńkie wzory zamieszczone na każdej stronie tuż obok schematu. Podpowiadając w ten sposób dziecku jakich kolorów powinno użyć. Ponadto w środku znajdują się również naklejki przedstawiające wszystkie motywy z kolorowanki w kolorach. Moje dzieci wolały je jednak wykorzystać w innym celu ozdabiając nimi swoje zabawki ;)
Moim szkrabom bardzo spodobał się poręczny uchwyt przy książeczkach. Dzięki temu nosiły je jak walizki, co było bardzo wygodne a zarazem oryginalne więc z pewnością atrakcyjne dla dzieci.
Schematy z tej serii są proste i żaden maluch nie będzie miał z nimi większego problemu. Kolorowanki dostarczyły moim dzieciom dużo przyjemnej i radosnej zabawy. A ja jako rodzic, jestem w niebo wzięta gdy widzę  jak dużo pasji i zaangażowania wkładają w swoje dzieła rozwijając przy tym zdolności manualne i talenty artystyczne. Polecam, życząc przy tym maluchom miłej i owocnej zabawy ;)
Moja ocena 9/10

Wydawnictwo MD, 2013 





Brak komentarzy: