poniedziałek, 8 lipca 2013

"Moja pierwsza książka twórczych zabaw. Zwierzęta na wsi" Emily Stead



Zwierzęta na wsi to książeczka z serii Moja pierwsza książka twórczych zabaw autorstwa Emily Stead. W serii ukazały się do tej pory takie tytuły jak Zwierzaki-dzieciaki, Dinozaury, Wróżki, Koparki i spycharki oraz Królewny. Książeczka skierowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym. Poza tym, że przybliża maluchom sylwetki zwierząt mieszkających na wsi, jest przede wszystkim kopalnią pomysłów na ciekawą i kreatywną zabawę. 
Znajdziemy w niej bowiem przeróżne łamigłówki, zagadki, puzzle, gry, ponad 200 przepięknych kolorowych naklejek i ogromną rozkładaną planszę do samodzielnego zaprojektowania. Można by tak wymieniać naprawdę jeszcze długo. Każda strona odkrywa przed dzieckiem coś nowego, coś co jak magnez przyciąga i nie pozwala maluchowi oderwać się od książeczki. Moja córka spędziła przy niej do tej pory w sumie kilka ładnych godzin. Mimo, że rozwiązała niemal wszystkie zadania, nadal pozostało jej wiele rzeczy i zabaw, którymi można bawić się wciąż bez końca, jak np. sympatyczne pacynki wykonane samodzielnie z zamieszczonego w środku schematu w, które idealnie sprawdzą się podczas zabawy w mini teatrzyk, i które moje maluchy bardzo polubiły.
Ja jestem pod ogromnym wrażeniem tej książeczki. Pomysły jakie w niej znalazłam są bardzo ciekawe a wiedza i umiejętności, które dzięki nim zdobędą moje dzieci bezcenne. Egzemplarz  jest bardzo kolorowy a wszystkie zadania zrozumiałe i wciągające. Przygoda z książeczką dała całej rodzinie dużo radości. Dzieci chętnie zabrały się za rozwiązywanie zadań w niej zawartych, dlatego z czystym sercem stwierdzam, że wydanie jest rewelacyjne i na pewno warte uwagi. Polecam je wszystkim maluchom, które dopiero wkraczają w świat łamigłówek, są rządne wiedzy i nie lubią bezczynności. Przy tej książeczce nie można się nudzić ;)
Moja ocena 10/10




Brak komentarzy: